December 07, 2016

Second Advent

Tog det lite lugnt med färgerna på andra advent, hade på mig detta när vi skulle köpa lite julklappar åt familjen med min lilla syster. Känner att jag ser mycket smalare ut än jag är, tack vare de svarta kläderna också haha.. Borde verkligen försöka gå ner 2-3 kilo fram till jul, tror att jag måste börja anstränga mig för att köra igång med det också.. Men hursomhelst, jackan är från förra året, byxorna är Hm och stövlarna är mina nya find från La Roca Village och är från Sandro. Älskar dom så himla mycket! Nu måste jag gå och plugga lite, vill bli klar med mina inlämningar före Berlin, kramar 

/Took it easy with the colours for Second Advent, was wearing this black outfit for Christmas present hunting with my little sister. I think I look much slimmer than I am, thanks for the black clothes I think..haha.. I should really try to lose 2-3 kg until Christmas.. But anyway, the jacket is from last year, the pants are Hm and the boots are my new find from La Roca Village and is from Sandro. Love them so much! Now I must go and study a little, I want to finish my submissions before my trip to Berlin, many hugs

No comments:

Post a Comment